•681

خرید بک لینک
میگفتم پول ندارم نمیرم بیرون الان پول دارم نمیرم بیرون :))

ترجیح میدم لش کنم و کانتر بازی کنم و فیلم ببینم و کتاب بخونم زیر باد کولر.کاری که توی دوران مدرسه نمیکردم یا با استرس و عذاب وجدان!

هوای اینجا شرجیه وقتی بیرون میری هم موهات به هم میریزه هم خیس عرق میشی -__- منم گرماییم؛وقتی میرم بیرون و میام خونه از خستگی و گرما نمیتونم تکون بخورم -__-


#غرغر نوشت
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۱ ب.ظ توسط گیله دُختر
خآکستری نوشت های گیله دختر...

ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 204 تاريخ: پنجشنبه 5 مرداد 1396 ساعت: 14:44

صفحه بندی