ترجیح میدم لش کنم و کانتر بازی کنم و فیلم ببینم و کتاب بخونم زیر باد کولر.کاری که توی دوران مدرسه نمیکردم یا با استرس و عذاب وجدان!
هوای اینجا شرجیه وقتی بیرون میری هم موهات به هم میریزه هم خیس عرق میشی -__- منم گرماییم؛وقتی میرم بیرون و میام خونه از خستگی و گرما نمیتونم تکون بخورم -__-
ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 204