بخاطر همینه که چیزی ندارم که بنویسم.
شروع کردم به سریال دیدن.یه دور کامل مادرن فمیلی رو دیدم شبا هم 13 ریزنز وای. (چرا انگلیسی ننوشتم:|)
از فردا شروع میکنم فرندزُ دانلود کردن ^^
ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 237