انتهای پل رو یه نیمکت نشستیم . من دو تا کتاب از کوله ام درآوردم ... کتاب "مادام کاملیا" رو مامانم خوند و منم شروع کردم به خوندن کتاب "آسمان به زمین می آید".
کتاب خوندن رو توی فضای بیرون امتحان کنید.خیلی خوبه /. ^^

ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 230