
انتقام تمام روزای تابستونُ که بخاطر گرما نتونستم برم بیرون رو تو پاییز و زمستون میگیرم!شما هم شاهدین! :/
پ.ن:یه ساعت میری بیرون بقیه 23 ساعتُ یه گوشه مثه جنازه افتادی -.-

#اخمو نوشت, ایشه
+ نوشته شده در جمعه بیستم مرداد ۱۳۹۶ساعت 22:31 توسط گیله دُختر |
خآکستری نوشت های گیله دختر...
ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 239 تاريخ: سه شنبه 24 مرداد 1396 ساعت: 5:31