•716

خرید بک لینک
امشب مامان بابام خیارشورامو که جا سازی کردمُ پیدا کردن :'( تمومش کردن :(( (گریه و شیونِ حضار) . خشم مرلین بر شما باد!

من با تمامِ شکمو بودنم وقتی یه خوراکی رو که دوست دارم خیلی خوب ازش نگهداری میکنم و سعی میکنم زیاد ازش نخورم.حدالامکان از رو ظرف لیس میزنم:))))) دل ندارم زود تموم شه:)))


#پیسه شکم, اخمو نوشت
+ نوشته شده در پنجشنبه دوم شهریور ۱۳۹۶ساعت 21:44 توسط گیله دُختر |
خآکستری نوشت های گیله دختر...

ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 14:05

صفحه بندی