•715

خرید بک لینک
توی محله ای که زندگی میکنم یه فروشگاه لوازم آرایشیه که صاحب مغازش یه پسر داره و گاهی هم تو مغازه میمونه.این آقا اعتماد به نفسش هم خیلی بالاست،تو کار موزیک(!) و دکلمه (!!!) اَس!

در جریانید که هیشکی از دست من در امان نیست و همه رو یجوری سوژه میکنم؛این پسره رو هم همینطور:)))

امروز هم دیدمش و از خنده کبود شدم.این هم فکر میکنه من ازش خوشم میاد میاد قشنگ میچسبه به من که رد بشه :)) یه اوضاعی داریم اینجا :))) باید تمرین کنم خنده هامو کنترل کنم!

پ.ن:باتوجه به دکلمه اش،اسمشُ گذاشتیم"در طبیعت".


#نیشِ باز نوشت
+ نوشته شده در پنجشنبه دوم شهریور ۱۳۹۶ساعت 21:41 توسط گیله دُختر |
خآکستری نوشت های گیله دختر...

ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 14:05

صفحه بندی