•713

خرید بک لینک
الان تو همون مودی هستم که ازش بدم میاد!

دوست دارم برم بیرون و یه بادی به کلم بخوره اما از یه طرف هم میخوام خونه باشم و لم بدم و فیلم ببینم.

پ.ن:دیروز دخترداییمُ دیدم.بچه ی توی شکمش 9 ماهِ بود.یه شکم داشت به چه بزرگی ^_^

نمیتونستم چشم از شکمش بردارم.آخرش فهمید،پرسید چیه؟گفتم بابا تو از فروردین رفتی شکمت فسقلی بود!مثله این بود که دستشویی داشتی و شکمت پر بود :)))) چیشد یهو؟!چرا بزرگه انقد؟ :))) نتونستم درک کنم-_-


#نیشِ باز نوشت, روز نوشت
+ نوشته شده در چهارشنبه یکم شهریور ۱۳۹۶ساعت 16:30 توسط گیله دُختر |
خآکستری نوشت های گیله دختر...

ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 14:05

صفحه بندی