•732

خرید بک لینک
امروز باید برم کتابخونه.اصن دوست ندارم برم!آخه امروز شیفتِ اون خانوم کتابدارِ مهربون نیست :/ عوضش دو نفر بروکلیِ آب پز و خورشت کرفس جاش هستن!

خانوم کتابدار مهربون خیلی باحاله.تپل مپلیه همیشه هم میخنده و میخواد بخندونتت.کلاً انرژیش واسه ی کتابدار بودن خیلی زیاده. :))

کاش همه مثل اون بودن ... دنیا گلستون میشد:/

بعداً:رفتم .. خودش بود! ^_^


#مود نوشت, غرغر نوشت
+ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم شهریور ۱۳۹۶ساعت 13:6 توسط گیله دُختر |
خآکستری نوشت های گیله دختر...

ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 225 تاريخ: سه شنبه 21 شهريور 1396 ساعت: 21:25

صفحه بندی