یادمه دوران مدرسه با اکراه میشستم پای درسم.ولی الان اوضاع طوری شده که خودم خوش خوشان میرم سراغ کتابام :))
#نیشِ باز نوشت
+ نوشته شده در سه شنبه دوم آبان ۱۳۹۶ساعت 11:48 توسط گیله دختر |
خآکستری نوشت های گیله دختر...
ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: پنجشنبه 4 آبان 1396 ساعت: 12:14