منم از شهر خودم گزارش میدم که باد گرم میاد و خیلی گرمه! :/
آبُ هوای گیلانه دیگه:|
ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: پنجشنبه 2 آذر 1396 ساعت: 16:07