پارسال همین موقع ها برنامه میریختم واسه عید و تولدم.
وات دا هِل مَن؟!!! نوزده سالم میشه؟!ایشششهههه :((((
خیری از 18 سالگی ندیدم .. غم،غصه،از دست دادن ... میخوام یکم روی خوب هیجده سالگی رو ببینم ...
از اینا گذشته اولین سالی میشه که دیگه عزیزی پیشمون نیست ...
ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206