•821

خرید بک لینک
امروز صبح تقریبا زود(!) بیدار شدم که یه سر برم کتابخونه از اونور هم بانک،قبلش به خودم قول دادم بعد از کارام یه اسپرسو بخرم و از خودم تشکر کنم که از خوابم زدم. :))

منتها هوا به طوری بد و زننده بود که همش درگیر آبریزش و اشک و موهام بودم که کلاً یادم رفت :'(

نتیجه گیری کلی بر این مبناست که همه اثرات خوبه پلنره که میتونم آن تایم باشمُ به کارام برسم^_^ :))

پ.ن:فردا 8 صبح امتحان دارم :( خیلی ظلمه صبح زود :

پ.ن2:بعد از امتحان میریم طباخی. :))


#روز نوشت, هَطو, هاگوارتز, رشت خآکستری نوشت های گیله دختر...

ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت: 5:13

صفحه بندی