منتها هوا به طوری بد و زننده بود که همش درگیر آبریزش و اشک و موهام بودم که کلاً یادم رفت :'(
نتیجه گیری کلی بر این مبناست که همه اثرات خوبه پلنره که میتونم آن تایم باشمُ به کارام برسم^_^ :))
پ.ن:فردا 8 صبح امتحان دارم :( خیلی ظلمه صبح زود :
پ.ن2:بعد از امتحان میریم طباخی. :))
ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183