چرا باید کافه ها بسته باشن؟ ╥﹏╥
حداقل بیرونبر فعالیت میکردن ╥﹏╥ .
من کافه ی دوستمو میخَم ╥﹏╥ .
ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: دوشنبه 17 مرداد 1401 ساعت: 4:00