چرا داستانها و کارتونهای دوران ما انقدر پر از غم و بدبختی بود؟
بعد از هر کدومشون روحم دچار تروما میشد .
قبل خواب کتاب دخترک کبریت فروشُ برام میخوندن و از غصه اش با بغض خوابم میبرد خآکستری نوشت های گیله دختر...
ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96