اتوی مو رو برداشتم؛
دستم سوخت .. چند بار سوخت.
دیگه همه ی موهام اتو شدن ...
همه ی موهام؟هی صبر کن!من فقط میخواستم جلوشو اتو کنم ...
پ.ن:چقدر از این روزا متنفرم -_- 2روزه چشم ها همه پر اشک میشن ...
خآکستری نوشت های گیله دختر...ما را در سایت خآکستری نوشت های گیله دختر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 236